Powered By Blogger

۱۳۸۹ آذر ۲۵, پنجشنبه

محرم

رفت بالا منبر گفت: امشب من مطلبی رو انتخاب کردم از یه مجله که 5سال پیش این مقاله رو چاپ کرده بود.... راجع به یک اندیشمندی هست که راجع به تشیع حرف زده بود//
دوست ما پای منبر نشسته بود بهش اروم گفت:شب تاسوعاست
گفت: حالا من ربطشو عرض میکنم.......... ادامه دادو حرف زد من وسطاش پاشدم چون دیدم داره چرت میگه واقعا"
ادامه داد ه اره این اندیشمند یه امریکایی هست به نام *فوکویاما*/ جز کف و خونی که بالا اورده بودیم سر امریکایی بودن طرف نظریه ای هم که داده بود رو هم اشتباه بسط داد و تموم کرد//
نظریه فوکویاما اینه// کیشه شیعه 2بال داره گذشته سرخ و انتظار ظهور همون اینده سبز.... نقش مرجعیت رو توضیح میده و میگه این پرنده که 2بالش اینا باشن ولایت نام داره... ما برای ضربه زدن نباید بال ها رو نشونه بگیریم باید ولایت رو نشونه بگیریم.........
پ.ن:درد ما کم سوادی نیست! بی سوادیست
پ.ن:تو این صحبتاش یه جورایی حمله بهمراجع رو هم توجیه کرد در حد لالیگا.......
پ.ن:سیاسی ترین محرم بود امسال متاسفانه یا خوشبختانه

۲ نظر:

  1. این ماجرای پرنده بلندپرواز شیعه و دو ابل و اینها رو سپاه تبلیغ کرده بین اعضاش. هرجا میرن همینو میگن.

    پاسخحذف
  2. با روحیاتشون آشنام!
    دارم کتاب میدم بیرون از حرفهای تکراریشون و استدلالای درخشانشون

    پاسخحذف