Powered By Blogger

۱۳۸۹ آذر ۱۷, چهارشنبه

خوبه......

کلش جالب بود ولی  این تیکش یه نکته خیلی خیلی خوب داره:

عضور شورای مركزی جبهه مشاركت با اشاره به ادعای انقلاب مخملی و متهم كردن اصلاح‌طلبان به تلاش در جهت انجام آن گفت: چند وقت است كه از این مسئله صحبت نمی‌شود زیرا سخن غلطی است و اصولا این نوع انقلاب در كشورهای دیكتاتوری وابسته به شوروی در آسیای میانه اتفاق می‌افتاد كه در اثر موج‌آفرینی رسانه‌های غربی مردم به خیابان می‌آمدند و حكومت را ساقط می‌كردند.دكتر تاجیك هم كه مستقیما از زندان به تلویزیون آمد گفت كه این ادعا خود شما را زیر سوال می‌برد. لذا حدود یك سال است كه از انقلاب مخملی حرفی زده نمی‌شود در حالی كه تمام دادگاه‌های فرمایشی و دستگیری‌ها به اسم همین مسئله بود.
 
وی تصریح كرد: اگر بخواهیم از انقلاب مخملی سخن بگوئیم اولین انقلاب مخملی انقلاب اسلامی بود كه مردم به خیابان‌ها آمدند و شاه ساقط شد و خونریزی زیادی هم رخ نداد. لذا این تمثیلات از جمله انقلاب مخملی و دخالت بیگانه توهم است و اعتراض مردم علی‌رغم سركوب شدن وجود دارد و جنبش سبز زنده است و خواب و خیال آقایان را گرفته است.
 
داوری هم در پاسخ به اظهارات شكوری‌راد تاكید كرد: انقلاب مخملی اصولا در ایران مفهوم ندارد و كسانی كه اتهام آن را مطرح كردند تحلیل خود را داشتند. اما دلیل این شبیه‌سازی این بود كه همه انقلاب مخملی‌ها هنگام انتخابات‌ها رخ می‌داد اما در آن كشورها رئیس‌جمهور در راس كشور قرار داشت و نیروهای مسلح در دعواها بی‌طرف بودند اما در ایران این دو صحنه متفاوت است و ولایت فقیه در راس قرار داشته و نیروهای مسلح تحت امر آن قرار دارند و نمی‌توانند در این صحنه‌ها ورود پیدا كنند. در عین حال باید یقین داشت غرب برای ایجاد شكاف‌های سیاسی و اجتماعی در ایران برنامه‌ریزی می‌كند تا نیروهای هوادار خود را به قدرت برساند. من نمی‌خواهم بگویم شكوری‌راد و هواداران جنبش مستقیما با آمریكا ارتباط دارند ولی ممكن است گاهی در پازل دشمنان قرار بگیرند.
پ.ن:تحت امر کامل ولی بودن رو قبول فرمودند به حمدالله

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر