Powered By Blogger

۱۳۸۹ بهمن ۶, چهارشنبه

انقلاب

اول نوشت:نمیدونم چرا طولانی شد!
----------------------------------------------------------------------------------------------------
جوان مصری که واقعا" یه حرکت انقلابی کرد..........

پ.ن:این حرکت مثل اون جوون چینی بود که جلوی تانک ایستاد

پ.ن:مثل اون حرکتایی بود که تابستون 88.......................

پ.ن:چند روزه منتظر یه اسمسم که بگه:دولت سقوط کرد......... پیام ایت الله خامنه ای ساعت 8 شب از تمام شبکه ها پخش خواهد شد!
حالا چرا پیام  خامنه ای نه میر حسین یا کروبی یه دلایل خاص داره
----------------------------------------------------------------------------------------------------
_خداییش یه حرکتایی ضایع هستش کیا توش دست دارن ولی من یه فرد عامی اصلا"// مگه چشم ندارم؟ مگه حس ندارم؟ مگه من دارم گرونی رو حس نمیکنم؟ بعد از امتحانا مینی بوس گیر نیومد که با 2تومن بیام خونه 6 تومن نرخ مصوب دادم که شب برسم خونه.....
پول من همون پوله//  نون بسته ای 5تا توش بود 500 تومن! الانم 500 تومن ولی توش 4تا نون لواشه تازه کوچیک تر.......
_روز اولی که یارانه ها پرداخت شد باید معتادارو میدیدی! همه یه کیسه کالباس و نون تو دست سیگار گوشه لب خندون داشتن میرفتن! ولی چند روزه از اون خیابون خوابی که تو راه دانشگاه همیشه میدیدمش خبری نیس! شاید یه جایی رو تو این سرما پیدا کرده یا شایدم.............
همه کسایی که دارید ریز کارای دشمن و به ما میگید// به خدا همه میدونیم از بیگانه جماعت سلام گفتنشم بو داره مخصوصا" اینگلیسا/ ولی تو که نماز صبحتو با چشم باز میخونی و تو استخر داری از رو مایو رفیقتو به گا میدی چرا!؟
تو چرا جای اینکه خطاهای دولت و کوچیک نشون بدی و زیر سیبیلی ردشون کنی و جهان خارج رو پر از دروغ واسم نشون بدی  نمیای از سیره علی برای خودتم نسخه بپیچی؟
تو که خودت و منصف میدونی و مطلع چرا از صدای رنجور میرحسین که تازه کشف خودتم نیس تحلیل جور واجور میکنی ولی بعد از دیدن فیلم زیر شدن یه انسان وقتی شونه ی لرزون رادان رو دیدی هیچی نگفتی جز اینکه: اینو میگی؟ این ماشینو که دزدیده بودن!
شب به شب به حرفای روزم فکر میکنم// تو جاهایی که گند زدم افسوس میخورم........ 
میدونم وقتی یه گند زدی باید معذرت بخوای و این شاید تلخیش به حدی باشه که داغونتم کنه! من اینو امتحان کردم و فهمیدم واسه تویی که داری خواسته یا ناخواسته سرپوش میذاری رو کشته شدن یه انسان چقدر میتونه سخت تر بشه هر لحظه این عذر خواهی رو که انجام نمیدی...................
اره اقا اون فرد با خلوص و نیتی که با پرچم ایران زد بین سبزا و شعار داد بعد با کتک افتاد بیرون و دیدیم// ولی از اون یه نیسان بچه محصلی که از در پشتی دانشگاه وارد شدن و یه مرد با کفش ملی  داشت میگفت:چوبارو بگیرید بزنید این کثافتای اشغال مادر..........خبری نداری؟
کسی که درس خونده زحمت کشیده با هزار امید و ارزو رفته تو یه دانشگاه مادر چوب اون بچه دبیرستانیتون میخوره تو صورتش!
تو از این ادم چه انتظاری داری؟ قانون کتک نزدن زیر 18 سال رو رعایت کنه؟
بعدش اون بچه محصلو میارن یا باهاش مصاحبه میکنن که اره من از مدرسه بر میگشتم اونا بهم گفتن بگو مرگ بر خ*ا*م*ن*ه*ا*ی
چون من نگفتم منو زدن............
خیلی حرفا هست تو دلم! تو دل خیلیا هست...

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر