Powered By Blogger

۱۳۸۹ بهمن ۸, جمعه

فرق ما با تونس

فکر کنم قبل از عید 89 رفتیم فیلم    به رنگ ارغوان  رو دیدیم با دوستان........
یک دید جالب و منحصر به فردیو نشون میده این فیلم//
وقتی ارغوان به هوشنگ(مامور اطلاعات) میگه: شماها تربیت شدید که اینکارارو کنید....................
این حرف یه دید بسته رو نشون میده که ما از مامورا داریم! گاهی اوقات درسته و من به شخصه دیوسایی رو میشناسم ولی در بیشتر موارد این درست نیست//
نیروی اطلاعات و پلیس ما یه نیروی عقیدتی رو تنگ امنیتی بودن خودش داره......... این یعنی پروسه سریع تونس واسه ما کاربرد نداره/این یعنی طالبانیسم نرم!!!!!!!!!   (تاثیر بیانات جنگ نرمیه!)
از سالن سینما اومدیم بیرون من از 15 دقیقه اخر فیلم منقلب بودم و بغض داشتم// وقتی اومدیم بیرون با اینکه جمعیت زیاد بود ولی از صحبتاشون میشد فهمید خیلیا این فیلمو درک نکردن.......... ولی من تو کف این بودم چطور؟ چطور حاتمی کیا این فیلم و ساخته!
تو این فیلم وقتی هوشنگ از رییس دانشگاه میپرسه این سرو صداها* چیه؟ رییس میگه:همون سر و صداییه که دانشجوها به خاطرش سرو صدا کردن/فکر میکنی دوستات واسه چی اینکارو کردن؟
یه دانشجو میگه: چون این درخت مال همه ماست و نباید بذاریم به خاطر زیبا شدن یه راه کلی درخت از دست بدیم.......
ولی هوشنگ میگه:اقتضای سنشونه شاید!!!!!!!!!!!!!
این دقیقن جواب کسیه که نیروی عقیدتی این نظام هستش...................

*صدای بریده شدن درخت ها واسه جاده سازی
پ.ن:با این عقیده با پیروزی به هر وجه نمیشه غلبه کرد// فقط و فقط در ارامش............
پ.ن: اگه میخوای مغزت باز شه برو کتابای مسعود بهنود رو پیدا کن// منظورم مجموعه مقالاتشه
پ.ن:گندت  بزنن مموت/ وبلاگم شده عین این وبلاگ درازای سیاسی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر