Powered By Blogger

۱۳۹۱ تیر ۵, دوشنبه

طوفانِ توعییت برای آزادی نرگس محمدی

رهسا نیوز: گروهی از فعالان شبکه‌های مجازی برای جلب توجه افراد بیشتری به شرایط وخیم نرگس محمدی در زندان، تصمیم به ایجاد یک «توفان توئیت» در شبکه‌ی مجازی توییتر گرفته‌اند.
گروهی از فعالان شبکه های مجازی برای متوجه کردن افراد بیشتری به شرایط وخیم نرگس محمدی در زندان تصمیم به ایجاد یک «توفان توئیت» در شبکه ی مجازی توییتر گرفته‌اند.
این توفان آگاهی‌رسان در شامگاه چهارشنبه ۷ تیرماه  برابر با ۲۷ ژوئن بر پا خواهد شد که ساعت مشترک آن از سوی برنامه ریزان آن چنین بیان شده:تهران(۲۳:۳۰) نیویورک(۳ بعدازظهر) کالیفرنیا(۱۲ظهر) اروپای مرکزی ( ۹ شب ) و  لندن(۸ شب) .
در توفان توییت کاربران این رسانه ی اینترنتی هماهنگ با هم در یک هنگام، متن مشترکی را منتشر می‌کنند و با توجه به اینکه هر کاربر با ده ها و شاید صد ها کاربر دیگر در سراسر جهان در تماس باشد، پیام ارسالی گستره ی بزرگی را پوشش خواهد داد.
نرگس محمدی نایب رییس کانون مدافعان حقوق بشر ایران برای اجرای حکم ۶ سال زندان، اردیبهشت ماه گذشته در شهرستان زنجان بازداشت و به تهران منتقل، اما پس از مدتی او را به زندان زنجان که شرایط بسیار نامناسبی دارد انتقال دادند.
وی یکشنبه ۴ تیر ماه با انتشار نامه ای سرگشاده خطاب به دادستان تهران آشکارا مسئولیت مرگ تدریجی خود را متوجه حکومت و مسوولان دانست.
این فعال مدنی سرشناس بار نخست در جریان کودتای انتخاباتی سال ۸۸ بازداشت شد و به دلیل ابتلا بیماری فلج عضلانی آزاد شد که بار دیگر پس از موفقیت همسرش ( تقی رحمانی) به خروج از ایران بازداشت شد.
نرگس محمدی دو کودک دوقلوی ۵ ساله به نام کیانه و علی دارد که با خروج اجباری پدر از ایران و بازداشت مادر زیر شدید ترین فشارهای روحی و روانی قرار گرفته‌اند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر