Powered By Blogger

۱۳۹۰ خرداد ۱۴, شنبه

ورود به بازی انتخابات فرمایشی کار شرافتمندانه ای نیست

دو سالیست که مادر سرزمین غمناک است،غم بر باد رفتن آرزوها و رویاهای جوانان وطن.
جوانانی که پر شور ترین و عظیم ترین صحنه ها را در انتخابات خرداد 88 آفریدند ولی نتیجه کارشان از سوی غاصبان و کودتاگران مصادره شد و اعتراضات عظیم و میلیونی مردم را  گلوله پاسخ گفت.پاکترین و شریف ترین نخبگان سیاسی را به سیاه چاله ها کشاندن و در دادگاه های فله ای که یاد آور دوران وحشت استالین بود ، به اعتراف گیریهای مهوع وا داشتند.جوانان و دانشجویان بسیاری را از معاش اولیه و ادامه تحصیل باز داشتند.یاران و بیت امام را که به دنبال دلجویی از آسیب دیدگان و تلطیف فضا بوده ، آنگونه به انزوا و خانه نشینی سوق داده و اکنون مدتی است که رهبران شجاع و شریفمان را در زندان خانگی محبوس و جامعه را از شنیدن صداهایی که زمزمه پاکی و عشق بود، محروم نموده اند و این در حالی است که هنوز آواهای شوم بربام این سرزمین به گوش میرسد.
دوستان! هیچ چیز تمام نشده است ، که در زمین دیگران بازی کنیم. رنجها و مصیبتهای بر شمرده همچنان پا بر جا هستند و حتی دریغ از یک عذر خواهی و شرم ساری.آمران و مباشرانی که ننگ کهریزک را آفریدند و انبوه ستمهای دیگر را موجب شدند و آبرو دین و مملکت را به حراج گذاشتند ، بیشرمانه و با قیافه حق به جانب رجز میخوانند و چون در کوره راهی بد فرجام پیش میرانند، سرنوشتی محتوم به بد نامی و سقوط را برای خود رقم میزنند.

در چنین موقعیتی برای کاستن زشتیهای خود و تطهیر اقداماتشان  و به نمایش گذاشتن بازی مضحک انتخابات رقابتی ، بی میل نیستند که تعدادی از دوستان ساده اندیش و یا جاه طلب با سابقه اصلاح طلبی را ، داخل این نمایش نمایند.
دوستان ورود در بازی انتخابات فرمایشی که هنوز انبوه زخمهای یاران بر جاست نه تنها کاره شرافتمندانه ای نیست ، بلکه پاسخی به خود خواهی ها و تمایلات جاه طلبانه شخصی قلمداد میشود.
جوانان و همه فرزندان پاک این سرزمین ، از شما انتظار دارند به دور از هرگونه توجیه گری ، اگر توانایی و ظرفیت پرداخت هزینه را ندارید ، لااقل سکوت کنید و بر وفق و میل کودتاگران نچرخید و به کمترین رفتار سیاسی شرافتمندانه متعهد بمانید.


با درود به شرف فرزندان پاک ملت که در شرایط سخت زندان و شکنجه همچنان ایستاده اند.

فعالین سبز شمال کشور

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر